2011-03-11 23:47

0kommentarer

Nu har jag jobbat hårt på projektet och har faktiskt kommit fram med lite nya och bättre grejer.
Efter mycket mycket grubblande och argumenterande mot mig själv dels av lathet och ilska över C# som vägrar göra som jag vill, men efter mycket slit och bråk med projektet så har jag lyckats skapa:

Fixar:
  • Snyggare gränssnitt med tema (silver och grå, röd och blå i skifte mellan dom) (Miracle_MS_List)
    Därav: Silver Blå, Silver Röd, Grå Röd, Grå Blå.
  • Spara inställningar (PNL_Settings)
    (Inställings fältet) och som automatiskt laddas in vid inloggning och gör automatiskt så programmet (detta är ett val man kan tacka nej till och ersätter den tidigare inställningsprofilen när en ny sparning utförs).
  • Min profil (PNL_MyProfile)
    Ett enkelt och smidigt sätt att kolla igenom dina inställningar, fakta om din användare och de ärenden du skickat in.
  • Login panelen (PNL_LoginPanel)
    Nu har ett snyggt nytt sätt att logga in på har skapats. Du skriver in ditt användarnamn för att få skriva in ditt lösen. Detta för att den kontrollerar först om du existerar, om du gör det så får du skriva in ditt lösenord.
  • Avaktivera, ta bort och visa listan med alla kommandon (Miracle_MS_List)
    Eftersom listan innehåller objekt och funktioner som endast är till för användaren men som erbjuder fler alternativ som inte kräver medlemskap. Därför har jag gjort så om man loggar in så aktiveras alla alternativ som kräver medlemskap och tvärtom.
  • Sökfunktionen färdigutvecklad (PNL_Search)
    Sökfunktionen innehöll flertal buggar men har fixats och fungerar felfritt.
Nyheter:

Login, Inställningar, Sök, Miracle listan, Hjälp sektion (guide), regler, min profil,
Programmet uppdateras nu till version 1.4.2.210

Kommentera

Publiceras ej